Den optimale beskyttelse

Opti-Coat er en slidstærk keramisk klarlak, der yder overlegen modstandsdygtighed over for ridser og kemisk ætsning fra udefrakommende påvirkninger. Ved at benytte Opti-Coat giver du din bil den optimale beskyttelse.


Optimum Opti-Coat Pro+ Behandling:

Bilen vaskes grundigt.
Lakken renses kemisk for urenheder.
Bilen poleres grundigt.
Bilen affedtes 2 gange.
Lakken coates med et lag Opti-Coat Pro.
Lakken coates med Opti-Coat PRO+ ovenpå.
6.875 Kr. inkl. moms

Optimum Opti-Coat Pro Behandling:

Bilen vaskes grundigt.
Lakken renses kemisk for urenheder.
Bilen poleres grundigt.
Bilen affedtes 2 gange.
Lakken Coates med Opti-Coat Pro.
5.500 Kr. inkl. moms.


Lånebil

Lånebil koster 250 kr. inkl. moms under behandlingen, som forventes at tage en dag, hvortil bilen skal stå og hærde indtil næste morgen.

Ekspert i Opti-Coating

Vores detailer hedder Tim Sejer og er uddannet autolakerer. Som en del af uddannelsen som autolakerer, indgår oplæring i, hvordan du får et flot resultat ved at polere og forsegle lakken til sidst. Uddannelsen tager 4 år og 3 mdr. Han har i sin karriere primært arbejdet med detailing af biler, da slutresultatet er det der interesserer ham mest. Tim har tidligere stillet op i Danmarksmesterskabet i autolakering og fået en fin placering. Denne baggrund er den helt rette for at være en dygtig detailer, da han har arbejdet med alle led i lakkens opbygning, hvilket giver en dybdegående forståelse for lak typer og hvordan de skal behandles. Som person er Tim meget detaljeorienteret og han kan godt lide at gå og nusse om ting og gøre dem perfekte og det gør ham til den helt rette person til opgaven.

Ingen kompromisser

Vi er ikke gået på kompromis med udstyr og har blandt andet købt en Rupes Bigfoot til at polere med. Dette er den bedste poleremaskine til opgaven, da den kan arbejde ved en lavere hastighed end de fleste poleremaskiner, hvilket er nødvendigt ved behandling af en relativt blød lak, som den Tesla anvender. Desuden har vi købt et telt, som er sat op i hallen, for at bilen skal blive udsat for så lidt støv og så lidt partikler udefra, som muligt. I teltet er der sat en hel del lys op, for at ridser skal være så synlige som muligt, så slutresultatet inden coating bliver det bedst mulige. Til at gå bilen efter er der desuden indkøbt en dagslys lampe, som kan indstillet til forskellige lysstyrker. Bilen vil blive gået efter med denne inden coatingen for at være helt sikker på at alle ridser der kan fjernes, er fjernet.